סל הקניות שלך מכיל 0 מוצרים | צפייה בסל >


לעזרה וברורים אנחנו כאן:

shai@enativ.com

 

 

שאלות נפוצות


 

 

מה מופיע ביודאיקה?

במחלקת יודאיקה מופיעים כל מוצרי תשמישי הקדושה המתאימים גם כמתנות קודש לאירועים רבים כמו ימי הולדת ושמחות. מתנות המתאימות לכל גיל, שניתן לשמח בהן ואף להפתיע עמן ידידים ונדיבים.

 

 מה מופיע במתנות?

במחלקת מתנות ישנן מגוון של מתנות עם מוטיבי עור. ניתן למצוא מתנות לגילאים השונים החל מ-קשתות, ומברשות מחזיקי מפתחות/פלאפון, אלבומים, ספרי מתכונים, סימניות, כיפות, ועוד מגוון רחב ועשיר.

  

מה מופיע בתכשיטים?

במחלקת תכשיטים ישנן מבחר של תכשיטים שונים המשולבים עם עור. בין המוצרים ניתן לראות, שרשראות, צמידים וקופסאות תכשיטים. המוצרים עשויים מעור אמיתי בשילוב זהב בציפוי 24K גולדפילד או עור אמיתי בלבד. 

  

מה מופיע בערכות מתנה? 

במחלקת ערכות מתנה ישנן מגוון של ערכות המתאימות למתנות. הערכות מחולקות לפי גילאים ולפי אירועים שונים. ניתן לבחור את הערכה בשלמות ולקנות את כולה, אך ניתן גם לבחור רק 2-3 פריטים מתוכה ולקנות אותם בלבד.

 

  מה יש בחנות המזכרות?

ב'חנות המזכרות' יש מחבר עשיר ביותר של מזכרות לשמחות ואירועים, מזכרות שמתאימות למוסדות ולארגונים בכדי לכבד נדיבים וידידים. במחלקה זו ניתן מתנות ומזכרות בכמות של החל מ-50 יחידות ולקבל אותם במחיר מוזל יותר, וכמובן אם אפשרות של הטבעה למזכרת.

  

איך אני יודעת מה יש בכל נוסח?

מומלץ מאד בתחילת הקניה בכל קטגורית מוצרים לסמן דבר ראשון את הנוסח הרצוי (ספרד, אשכנז, עדות מזרח) כך לא יופיעו מוצרים שאינם בנוסח הנצרך.

 

מה זה הטבעת שם?

הטבעת שם היא תוספת של הטבעה בקידמת המוצר, מה שהופך את המתנה ליותר אישית. וכך נשמרת ומוערכת הרבה יותר.

 

 מה קורה אם אין את הצבע שרציתי?

מאחר ויש מלאי גדול של צבעים אנחנו משתדלים לעדכן מיד את המלאי על כל צבע שנגמר. אך יתכן שהצבע יגמר יום קודם או באותו היום ולא הספקנו עדיין לעדכן זאת. על כן ישלח אליכם מייל שאומר כי נגמר המוצר בצבע שבחרתם וצריך להחליף לצבע אחר.


מה קורה עם השם ארוך מידי למוצר?

והיה אם השם שבחרתם להטביע על המוצר הינו ארוך מידי, שלא ניתן להטביעו על המוצר, אנחנו נטביע רק את השם הפרטי ללא שם המשפחה.

 

 

תקנון האתר


 

 

אתר המכירות של 'הוצאת שי' פתוח לכל אחד ואחד בכדי לעשות בו קנייה מהנה, אך לכך ברור כי כי כל קונה וקונה מודע לתנאי התקנון של האתר, ועצם עריכת הקניות שלו באתר מלמדת כי הוא מסכים לכל התנאים של האתר.

 

לפיכך אך למותר לציין כי כל קונה וקונה מתכבד לעמוד מקרוב אחרי תנאי האתר, ורק לאחר מכן לבצע את הקניה, ובד בבד עצם הקניה שלו באתר מלמדת כי הוא מסכים לכל התנאים ומכבד אותם על פי חוק.

 

יודגש כי האתר פתוח לגברים ונשים כאחד, וכי השימוש בלשון זכר נעשה רק בכדי להקל על רצף הצגת התקנון.

 

 

1 .מי רשאי לרכוש באמצעות האתר?

 

האתר פתוח לכל מבוגר שמבקש לערוך קניות, אשר ברשותו כרטיס אשראי תקף של כל אחת מחברות האשראי שהנהלת האתר באה עמם לסיכום של שיתוף פעולה. כמובן שתנאי מוקדם לאישור קנייה באמצעות האתר, הינה אישור של חברת האשראי דרכה התחייב המשתתף לבצע את הרכישה, ללא הסכמה זו, הנהלת האתר לא תוכל לספק את המוצר/ים שהוזמנו.

 

חשוב להדגיש כי הנהלת האתר יושבת בישראל, ולכך לכל עניין ושאלה משפטית, רק החוק הישראלי מחייב את הנהלת האתר, גם אם הקונה מבצע את הקניה בארץ אחרת.

 

 

2. כיצד מוסרים את פרטי הקונה?

 

בעת עריכת הקנייה באתר נדרש הקונה להכניס למערכת את הפרטים הרלוונטיים עבור ביצוע הרכישה: שם פרטי, שם משפחה, שם חברה, טלפון, יישוב , .מיקוד, תעודת זהות או ח.פ., דואר אלקטרוני, וכן אמצעי התשלום.

 

כמובן שהגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מגישים פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים אם וכאשר יגרמו להנהלת האתר בשל המידע הכוזב.

 

הנהלת האתר מצידה אף היא עשתה הכל בכדי לבטח את המנגנון של האתר, ובכדי לשמור על הפרטים האישיים של כל קונה וקונה, אך עם זאת ישנן פעולות סייבר ואחרות שאינן תחת שליטה, ולכך הנהלת האתר מדגישה מראש כי עם כל הרצון הטוב היא לא תהיה כתובת לכל תלונה או תביעה בנושא.

 

 

 

3. מה אומרות התמונות של המוצרים?

 

בתוך כל קטגוריה וקטגוריה שבאתר יש תמונות של מוצרים, התמונות צולמו באיכות מעולה וע"י אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אך עם זאת יכולים להיות הבדלי צבעים בין מסכי מחשב כאלו ואחרים, ולכך ברור שהצבע של המוצר הוא הצבע שנמצא בידי הנהלת האתר, ושינויים קלים (לא, למשל בין שחור או כתום) לא מהווים עילה בשביל לבטל את העיסקה.

 

מאחורי כל מוצר יש סיפור שלם, אך אנו במסגרת האתר הבאנו בקצרה מהו כל מוצר ומוצר, אך מי שמחפש פרטים נוספים, יכול להתקשר למספר הטלפון שמופיע באתר.

 

חשוב לנו להדגיש ושוב להדגיש, כי כל מי שמבצע רכישה עבר על סעיף זה, ומוסכם על ידו כי צבע המוצר (אדום, כתום או ירוק - למשל) הוא הצבע שנמצא בידי הנהלת האתר, ולא תהיה לו כל תביעה או תערומת.

 

אנו עושים כל שביכולתינו ע"מ לספק את כל המוצרים באתר, אך במקרה שנגמר מוצר בגוון מסוים, תודיע הנהלת האתר על כך, ותהיה פטורה לספק את המוצר שאינו במלאי.

 

יודגש - כל תמונות המוצרים המצולמות נחשבות כתמונות להמחשה בלבד, וכן תאורן הוא תאור כללי להסברת המוצר.

 

 

 

4. כיצד ההזמנה עוברת לביצוע?

 

האישור האוטומטי שמגיע למייל של הקונה על אישור הקניה נשלח באופן אוטומטי, ולכך הוא לא יכול להיות אישור על ביצוע הקניה, האישור הסופי הוא רק לפי הרישומים המלאים שיש בידי הנהלת האתר.

 

רק לאחר סיום ביצוע פעולת הקניה באתר תוודא הנהלת האתר את הימצאותו הסופית של המוצר המבוקש במלאי, ורק לאחר מכן יחוייב הקונה בתשלום על המוצר או המוצרים שהוא הזמין, לפי תנאי הרכישה שמילא.

 

בוודאי שלרוב המוצרים שמוצגים באתר נמצאים במלאי, אך אם וכשר מסיבות חריגות המוצר לא נמצא במלאי, תעדכן הנהלת האתר את הקונה על כך תוך יום עסקים, ותינתן לו אפשרות לבחור מוצר זהה או לבטל את העיסקה, וזאת במקביל לאישור בכתב ממנו על כך, אם באמצעות אישור במייל או בפקס. אך אם וכאשר הקונה לא יסכים לקבל מוצר חילופי, הקניה מתבטלת, ואין לקונה כל טענה לפיצוי על כך.

 

 

 

5. להיכן יגיעו המוצרים?

 

הנהלת האתר מדגיש כי משלוח המוצרים נעשה בכפוף לתנאי ההספקה של חברת המשלוחים שעובדת יחד עם הנהלת האתר. לפיכך אם וכאשר חברת האספקה לא תוכל או לא תרצה להגיע עד ביתו של הקונה, למשל בשל מיקומו המבודד, יתואם בין השנים מקום חילופי ומוסכם מראש.

 

מיקום האספקה יתואם עם הקונה, לאחר שהקונה אישר את ההזמנה של המוצר/ים.

 

הנהלת האתר תעדכן את הקונה במידה והמוצר יגיע לכתובת מוסכמת, אך על הקונה יהיה לאסוף את המוצר תוך עשרה ימים מהיום שהמוצר העובר לכתובת שסוכמה עמו.

 

הספקת המוצרים תתבצע בתחומי 'הקו הירוק' בלבד, ומעבר לו בכפוף לפעילות של חברת דואר ישראל.

 

במקרה של איחור באספקה יתאפשר לצרכן לבחור בין ביטול עסקה והשבת מלוא כספו או המתנה לקבלת המוצר.

 

הזמנות המתקבלות אחרי השעה 1:00 בצהרים נחשבות כמי שהתקבלו בבוקר יום העסקים הבא.

 

המשלוח יחוייב בתשלום אם הלקוח לא ציין את כל הפרטים המלאים של כתובתו, ולא היתה אפשרות להשיגו.

 

 

 

6. מהו לוח הזמנים של משלוח המוצרים?

 

זמן אספקת מוצר סטנדרטי 4 ימי עסקים לא כולל משלוח.

 

זמן אספקת מוצר למזכרת בכמות, עד 8 ימי עסקים (לא כולל משלוח וכמובן אחרי אישור הכיתוב להטבעה).

 

*ימי עסקים הם א-ה בלבד וללא חגים.(בכל הנוגע לימי עבודה הן של האתר והן של המשלוח)

 

ימי העסקים מתחילים מרגע אישור חברת האשראי לקניה הן בקניה בחנות באתר והן בהזמנה טלפונית)

 

משלוח לרוב ערי הארץ עד 4 ימי עסקים, אזורים חריגים 6 ימי עסקים.

 

 

 

7. כיצד מבטלים עיסקה?

 

כמקובל לפי חוק, ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מעת קבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בפקס/מייל/ דואר, להנהלת האתר.

 

המוצר יוחזר על חשבון הצרכן, אם לא שביטול העסקה נעשה בשל פגם או אי התאמה, או אז - לא ייגבו דמי ביטול, והמוצר יוחזר על חשבון החברה. אך עם זאת המוצר יוחזר באריזתו המקורית וללא כל פגם, והחברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר אם פגם באריזה או במוצר עצמו.

 

בעת ביטול העסקה שלא בשל פגם או אי התאמה יגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 שקלים לפי הנמוך ביניהם.

 

ביטולי עסקה יעשו אך ורק עפ"י חוק הגנת הצרכן 1981.

 

 

 

8. הזמנה אישית מה זה מחייב?

 

הזמנת מוצר אישית דהיינו כתיבת שם או הדבקת מדבקות עור או הוספת אבני סברוסקי או הוספת אות, מחייבות את הקונה לקחת את המוצר, ואינם ברי החלפה והחזרה בשום אופן, מכיוון שהם מוכנים בהתאם להזמנתו האישית של הלקוח ואין אפשרות בשום צורה כלשהיא להחליפם או לבטל את הקנייה.

 

הטבעת שמות ברוב המוצרים נעשית בהטבעה בצבע זהב, אך ישנם מוצרים שהטבעתם מופיע בכסף או בשחור, וזאת יהיה עפ"י המקובל תמיד בהוצאה, ולכך אין אפשרות לשנות את זה או להתלונן על כך. כמו כן חלוקת השורות וגדלי האותיות יתבצעו עפ"י מה שנהוג ומקובל בהוצאה.

 

כל הטבעת השמות נעשית בעבודת יד, ולכן אין אפשרות להגיע לדיוק מקסימאלי, אלא לשם המוטבע יפה וממורכז כפי שנראה במבט שיגרתי.

 

במקרה שהשם מורכב מכמה מילים ולא ניתן להכניס אותו במקום שהותאם לכך במוצר, אנחנו נשאיר רק שם פרטי ולא נכתוב שם משפחה.

 

בכל המוצרים בקטגורית המתנות אנחנו מטביעים את השם הפרטי בלבד למעט חידושי תורה (גם אם הלקוח כתב שם משפחה).

 

לא ניתן להטביע על מוצר שם גם באנגלית וגם בעברית.

 

בשלט לדלת רק אם בהטבעה ייכתב גם המילה 'משפחת' היא תוטבע, אחרת יכתב שם המשפחה בלבד.

 

במקרה שיש בעיה אחרת עם השם להטבעה, נשלח מייל לעדכון ונוכל לעכב את מועד האספקה עד קבלת התשובה.

 

צבע מדבקות העור או הדבקת אבני סברוסקי ומיקומם יעשו אף הם עפ"י המקובל בהוצאה, בהתאמה הגיונית לדעתינו של הצבעים.

 

 

 

9. מה עוד כדאי לדעת על המוצרים באתר?

 

העמודים: מספר העמודים שנרשמו באתר ליד ספרי הקודש, הם לפי נוסח מסוים או מהדורה מסוימת ויתכן שיהיו שינויים בין הספרים בנוסחים השונים. הדבר גם אמור על שאר מידות הספרים שיכולים להיות שינויים קלים בגודל בין נוסח לנוסח.

 

שרשרת: חוטי השרשרת הצבעונים ניתנים להתאמה עפ"י המלאי והנורמה הקיימת בחנות.

 

המחשה: התוספות המצורפות לתמונה הם לשם המחשה בלבד, כמו המפתח במחזיק מפתחות או המוצץ במחזיק למוצץ, שהמוצרים יגיעו ללא מוצץ או מפתח.

 

מברשות: יתכן שינוי בין סוגי המברשות, אך כולן יהיו תמיד עם איכות מצוינת.

 

מעמדים: בפמוטים ובמעמדים לזמירות צבע הבסיס משתנה בין גווני החום והלבן, ואין אפשרות לבחור זאת אלא מתקבל המוצר עפ"י הצבע הקיים במלאי.

 

גרפיקה: יתכנו שינוי בין הגרפיקה המופיע על המוצר  בתמונה לבין הגרפיקה הסופית על המוצר שהתקבל.

 

לוגו: בעת נתינת לוגו/סמל להטבעה הוא חייב להיות בשחור לבן בלבד ללא אפורים וללא צלליות ובקובץ איכותי. במקרה שיש בעיה עם הלוגו/הסמל עד לתיקונו הסופי ע"י הלקוח, ההזמנה לא תוכל להתבצע, ומספר הימים לביצוע ההזמנה יחלו רק מהרגע שבו הסמל הגיע באופן המתאים לעבודה.

 

בעת הזמנת כיתוב רגיל (ללא סמל) אנו מתחייבים לשלוח תוך 2 ימי עסקים את הגרפיקה לאישור ללקוח בכתובת המייל שנמסרה או בפקס שימסר. מעת אישור הכיתוב במייל או בפקס (ולא באמצעות הטלפון) יחלו להיחשב מס' הימים עד לקבלת החבילה.

 

 

 

10. מה יש לנו עוד לומר על האתר?

 

הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ולבטל את המכירה על פי שיקול דעתה, בין היתר באם יתברר לה שמתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.

 

הנהלת האתר שומרת על זכותה לשנות תקנון וכללי השתתפות אלו מזמן לזמן, וכן להודיע על מבצעים או ביטולם לפי צרכי החברה.

 

כמו כן הנהלת האתר שומרת את הזכות לשנות מחירים של המוצרים שמוצגים למכירה באתר ללא כל הודעה מוקדמת. אם כי מיותר לציין כי שינוי מחירים לא יעשה לאחר ביצוען של הזמנות בפועל.